God morgon!

Hello på er.

Ligger i sängen nu med Jesper brevid mig, Melodifestivalen går på i bakgrunden i brist på andra program på tv. Vi såg ju trots allt det igår, eller ja, lite iallafall.

Vi drog ju som sagt hem till Tanja & P2, där P1, Simon & Christian(?) redan var, dom satt o snackade skit i största allmänhet. Men dom är trevliga människor det där måste jag.

När jag kom hem hade jag två nya telefonnummer på telefonen (mest för att Jesper aldrig svarar när dom ringer så nu fick dom mitt så att dom kan få tag på oss iallafall ;P hahah), jag hade massa mysiga planer med Tanja och ja, var på riktigt bra humör :) Jag frös inte ens när vi gick hem! & det är är endå en bit ;P

Jag & Tanja ska in till Göteborg någon helg och kolla på Sex and the city filmen, hon fick mig att lova, hehe. Men jag vill ju också se den och jag kan knappast tänka mig att Jesper skulle vilja gå på den med mig. Haha. Så glad att Tanja finns, annars är Jespers umgängeskrets väldigt enkönad. hahaha, kan man skriva så? xD

Nej gud, nu måste jag kolla om det finns något annat än ESC och kolla på, haha herregud, det suger ju!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback