Frimisbiljetter & Studentmössa

Hej, jag är på så jäkla dåligt hurmör idag alltså, nästan så att jag skäms! För jag har faktiskt haft en riktigt trevlig dag, friluftsdag på skolan, sen hem, sova ett par timmar o sen fick jag träffa världens finaste Tonia, jag fick min studentmössa, som btw är helt sjukt snygg, och så köpte vi biljetter till Frimis på studentkvällen så nu är det fixat.

Igår däremot hade jag världens sämsta dag, med bara en massa upp och nergångar,  jag var vaken till tre natten innan, drömde en massa mardrömmar och kom försent till skolan, där läraren är på sånt menshumör att det knappt är sant. Sen så var det bara skitskitskit, och så skulle jag med Natta upp på stan, köpa henne skor till studenten, dom var slut i hennes storlek (=PROBLEM!) men det löste sig som tur var för jag var tjurig o jävlig & hade tur att Natta var så söt som ville bjuda mig på mat. Iallafall så drog jag hem till pappa, det var iallafall mysigt.

Inatt släckte jag lampan efter fyra för jag håller på o läser en bok., nivet, en såndär sträckläsar bok som man bara inte kan lägga ifrån sig, Mias Hemlighet, hemsk och jag tror att den får mig att drömma mardrömmar, imorse blev jag väckt utav världens finaste syster, Tintin, hon är så gosig :D Sen ja, friluftsdagen var härlig, det var varmt och så. Sov av mig lite och ja, som sagt, träffade antonia. När jag kom hem skulle jag egentligen satt mig o pluggat till det där förbaskade provet vi har imorgon, men jag orkar inte och jag bryr mig inte så mkt heller.

Imorgon fyller sötnosen 3 år, underbart ska det bli! :D

Nu ska jag gråta över att alla mina vänner glömmer bort mig, inte bryr sig ett jävla skit och att jag är en sån jävla förbannad toffel, eller okej, allt det där stämmer inte, utan bara en grej. Men jag kan ju säga att du kan glömma mig, det var du som vill ha det så, men sen ångrade du dig, då kan du väl förihelvete hjälpa mig lite på traven. Nej, det är slut nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag bryr mig, och jag tycker inte du ar toffel och jag tycker du ar bra! Och jag villvillvill att du och Camz och bada era pojkar ska komma till skane i sommar och jag vill ocksa ha en men jag tanker trotsa varlden och klara mig sjalv. Sadetsa.

2008-05-22 @ 13:56:54
Postat av: Louise

jag vill se mössan!!!!

2008-05-22 @ 14:37:38
URL: http://Thailandssol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback