Swat 4

Tjoho!

Idag har jag gjort i stort sett ingenting, sov till ca 12.00, spelade lite Zelda innan Jesper kom hem då vi käkade lite och sen så spelade vi Swat 4, ett skjutspel som jag en dag kommer få en hjärtattack av, jag är livrädd och på helspänn när vi spelar det, men gillar det ändå. Jag antar att adrenalinet sprutar i blodet och får mig att klara av det iallafall, hehe. 

Annars sov vi middag i typ, flera timmar, spelade lite till, käkade lite hemmagjord pizza och nu sitter jag och nördar lite och pratar med massa sötnosar på msn, Jesper sitter såklart och spelar ;)
Kanske utgång ikväll, vi får se om vi får tag på Patrik!

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: robban

Kan någon hjäpa mig på swat 4? har fastnat på 1:a banan. du vet vid resturngen.jag har tagit alla criminela o räddat alla gislor. men vad f*n ska man göra sen?? snälla hjälp mig. ps. min e-mail är [email protected]// robban

2008-05-11 @ 08:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback