Projektmöte

Det var en tuff natt med lite sömn, men jag lyckades iallafall ta mig upp i tid till skolan tack vare Jesper :) Kvart över elva klev jag in på Anders arbetsrum,
kom ut ca. 45 minuter senare med en massa blandade känslor i kroppen. Kan ju inte påstå att det känns så bra,
men jag kommer nog fixa det, jag måste bara fokusera på rätt saker och sånt!

Sen käkade vi, eller ja, natta åt mackor och jag åt gurka för maten såg otroligt suspekt ut. Fisk med vildris tror jag minsann att det var. Haha! Sen råkade vi somna i nån timme framför tv i uppehållsrummet. Det blev ju som det blev.


Kan ju säga att dagen innehållit väldigt mycket oro, tårar och saknad. Men det blir bättre,
för det måste det ju bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback