Mamma mia

Idag så har vi inte gjort så mycket, käkade på resturang för några timmar sedan, Mamma mia. Jespers syster fyllde 15 igår så då blev det lite firande idag :) Jag käkade en jättegod pasta, Romana, med kyckling, bacon och annat mums ;D Älskling tog kött med pommes, alltså i stort sett samma som vi åt igår :) Haha.

Nu sitter vi här, Jesper trilskas med Dreamweaver och jag snokar runt på olika internet sidor efter kläder jag vill ha och jag hittar massor! Önskar att man hade lite pengar bara.

Hittade en söt "kjolbaddräkt" på www.ellos.se för 559 kr!



Kanske något man ska satsa på på stranden i sommar? :) Vi får se hur det blir med det!

Kommentarer
Postat av: Jesper

Hej babe:D mm du skulle se super bra ut i den ;) grr;)

2008-03-02 @ 16:59:34
URL: http://nonsolus.blogg.se
Postat av: Elin

Ååh, vilken sööt/snygg! Inte sett sån innan... intressant! :D

2008-03-03 @ 12:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback