Kryssning och en herrans massa annat.

Nu har jag inte uppdaterat på ett väldigt tag, men jag har inte haft tid eller så. Vi har iallafall undertiden suttit fast i en snöstorm i 1 ½ timme, inte så skoj, vi har varit på kryssning och bara haft det så himla bra. Just nu sitter jag & laddar in bilder från vår kryssning som vi kom hem från igår.
Tyvärr var det sjukt dött med bara människor på 80 +, men vi gjorde det bästa utav saken och vi kom hem med massa godsaker i bagaget. Godis och sånt som vi sitter och smaskar på nu, det är riktigt värt!

Annars så är det ju påsklov och imorgon är det fredag. 21a Mars = kent konsert, men vi har inga biljetter än, vi får se hur det blir med saken men man får ju hoppas på att vi får tag på biljetter!

Jag fick hem mitt bälte jag beställt från zylber idag också, det var sjukt stort men blir säkert jättesnyggt till klänningen, hoppas jag iallafall ;P


Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

svar: NEVER!!! ;D

2008-03-24 @ 16:40:43
URL: http://lindacrona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback