Att planka på bussen

Hallå på er. Dig? ; P haha!

Idag har det inte hänt mycket alltså, jag fixade mitt busskort på karro, så nu har jag ett fungerande gymnasiekort igen, sååå skönt! Sen så begav vi oss till resecentrum med mål Säfflebussen. Vi funderade ett tag sen insåg vi att dom satt in en buss från Lindbergs men som körde Säfflebussens tur, så vi frågade chaffören om det var rätt buss, han sa att det var det och att vi kunde gå på bussen, okej tänkte vi. Han säger väl till att vi ska komma fram och betala senare, men icke. Så vi åkte från Örebro ner till Trollhättan Gratis idag, vilket annars burkar gå på 320 kr, najs!

Resan var inte lika najs med en trasig dator, jobbigt smaskande och idiotiska människor som sitter och säger vissa saker som ingen annan vill höra. Men jag läste sjukt mycket i min bok och det är sååå spännande! haha ;D Och ja, nu när vi kom fram har vi inte gjort så mycket alls, det lutar åt fest, men som vanligt så får vi se.


Igår då, Jag + mamma och sister + mammas sambo med barn, var iväg till Lerbäcks hotell och gästgiveri, vilket är Sveriges minsta hotell (som jag spontant sa när vi anlände och senare stod i någon broschyr), där såg vi på skådespelet Innan kvällen är slut... vilket är ett skådespel som spelas medans man äter, otroligt spännande och jag satt många gånger med gåshud ner på låren! God var maten och, lax, mums! Haha, jaja. Men iallafall så var det otroligt spännande, jag skickade sms till Jesper i pausen och berättade att han skulle få trösta mig när vi skulle sova till natten, och det gjorde han på sitt egna lilla sätt, började berätta om nån mardröm med ninjor och massa blod, tack för den älskling! Jag sov oroligt inatt, men ja, jag har iallafall orkat med dagen.

Fick min ring idag också, alldeles för liten så jag får ha den på lillfingret, men det är väl lite originellt det också? ;) haha :D Jag beställde ett armband igår, som jag hoppas på att jag får på måndag ;) Längtar!

Snart snart snart (måndag?) färgas mitt hår också! Jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback