Örebro

Nu är jag hemma på besök i Örebro, varit sen i Måndags faktiskt :)
Men imorgno åker jag hem till Thn igen :D

Igår så var jag hem till min pappa med systrar , som jag har saknat dom! Det är helt otroligt alltså. Hihi, sen så var jag & mamma på marieberg & Lager 157, jag fick lite pengar i present att köpa kläder för, så nu har jag sommargarderoben räddad iallafall. Känns mycket skönt det :)

Igår kväll så pratade jag med Jocke på msn och bestämde att jag skulle träffa honom idag, och så pratade jag med älsklings Jennie, & hon sa att hon hade WIlles hus helt för sig själv, & då blev jag såklart sugen på att träffa henne. SÅ hon rusade in till Örebro bara för att hämta lilla mig, och så tog vi vägen förbi hennes jobb på McDonalds på brändåsen & köpte lite mat. Vi hade en mysig kväll med massa tjejsnack och skvaller. Hehe :)

Idag så vaknade jag och såg att det var supervarmt ute, så jag stod ute ett tag och bara njöt av solen. Sen så efter frukost åkte vi in till Örebro & träffade Jocke & Julia, efter ett tag även Natta. Vi käkade på la baugette och bara njöt. Jocke sprang omkring och sökte jobb och jag klagade på hur tung min påse var :P

När jag kom hem gjorde jag inte så mkt alls, tills jag & mamma åkte iväg för 2 timmar sen och köpte Kinamat, supergott! Som jag längtat efter det. Nu är det dags för lite jordgubbar innan Project Runway börjar, efter det ska jag packa också.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback