kl 08.00 - 30 grader ute?

Helt sjukt, jag vet inte om termometern i köket fått fnatt eller något, men den visade på 30,4 grader för 15 minuter sen, hur fan är det möjligt? Det skulle ju vara helt underbart om det kunde hålla i sig! Så kanske det blir en lång promenad längs spikön senare ;D

Idag fyller pappa 44 år grattis! Tänkte ringa sen när jag sitter på bussen till ams (jag kan ta bussen nu, för nu har jag fritidskort och då kan jag vara lat - skönt!) & igår fyllde älskling 20 år. ^^

Jaha, vad händer i helgen då? hmm.

Idag vet jag faktiskt inte om det blir fest eller inte, det är mycket möjligt, men samtidigt ska Tanya och P2 på kalas imorgon så dom kanske inte pallar, och Simon är på Arvikafestivalen och töntar sig. Men vi får se vad som händer! Jag skulle inte säga nej till en miller ute i solen just nu iallafall ;D ;)

Imorgon ska vi till Strandgatan x2, först med Jespers syster &  mamma klockan två, sen någon gång efter fem med Tanya, P2 & så antar jag att P1 ska med också ;) För att ta en öl, najs!

Nej nu ska jag göra alla saker jag gör innan jesper vaknar till liv och vill ha datorn, alltså kolla bdb, helgon, alla bloggar, aftonbladet, ams & eidar ;) haha

jag lovar att jag ska börja blogga mer! kanske blir fler inlägg nästa vecka när jag är hemma hos mamma ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ja du måste definitivt blogga mer. Det var ju Narnia vi såg. Står i ett av inläggen under. :P Puss :::*

2008-07-04 @ 13:41:09
URL: http://ljugformig.blogg.se/
Postat av: thea

Kikar in :)

2008-07-06 @ 23:12:18
URL: http://theastankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback