Jag har fått klagomål...

... på att jag inte är något vidare på att blogga längre, och det vet jag ju mkt väl, men vafan,
jag sitter så sällan vid datorn nu för tiden.

Iallafall, på senaste tiden har jag hunnit börja på jobb och säga upp mig från jobb. Haha bravo. Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och se vad som händer där :)

Just nu sitter jag och ska snart gå ner till tvättstugan, för jag kände mig vuxen idag och var tvungen att tvätta, det blev 4 maskiner, tror aldrig vi har haft så mkt tvätt förr, haha. Jesper ligger fortfarande och sover, min lilla sötnos :)

Om lite mindre än en vecka drar jag till Örebro, får se hur länge jag blir borta, men inte för länge, vill ju inte vara ifrån min älskling! Men jag måste hinna träffa Pappa med familj, kolla på Malin & Kenneths bilder från studenten, skriva tackkort och hinna träffa Natta & Jennie med flera, jag kommer inte få sova om nätterna helt enkelt ;P Haha. Men mamma kommer nog köra hem mig igen, så det är härligt, lyx fakiskt :D
Hon & Mimmi ska åka till Åland idag, jag beställde lite vin och så, hoppas jag får något :D Hihi

Annars fyller ju Jesper 20 på torsdag, så då får väl han ta emot mina beställningar (A)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback