"Jag går & lägger mig nu så jag kommer upp imorgon"

Haha ja tjena! Har kollat på Borat (som förresten SÖG!) & nu kollar jag på Step Up 2, jag måste bara inse att jag inte kan sova utan Jesper. Särkilt inte i en större säng än vad vi vanligtvis tränger ihop oss i. Blä, så nu väntar jag på att somna utav ren utmattning.

Jag hatar att vara utan min älskling, det är faktiskt riktigt riktigt jobbigt. & nu får ni tro och tycka vafan ni vill, men jag pallar inte vara utan honom. Varenda natt, i över en månads tid, har vi sovit tätt intill varandra, i en liten 90 säng, och nu förväntar ni er att jag ska sova ensam i en stor 120 säng? Nej, jag pallar inte. Blä.


30 minuter kvar på Step Up 2, sen blir det Scrubs & Simpsons tills jag somnar..



Detta suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback