Hittat lägenhet?

Ojoj, jesper har ju hittat en studentlägenhet som han gillade, så satt jag och kollade omkring på blocket lite på skoj bara och hittade en som jag gillar, även om jag inte sett någon bild. Det är bättre hyra, större, bättre läge, tyvärr är den möblerad men det kan ju vara rätt najs då vi inte har någon soffa o så liksom. Ska visa jesper den så fort han behagar vakna, jag tror han är lite sjukt, mitt hjärta, så här mkt har han aldrig sovit förut typ.

Annars då?
Imorgon fyller min syster Mimmi 17 år, jag önskar att jag kunde vara hos henne med det är väldigt svårt när man inte har några pengar och tåget kostar flera hundra kr. Men ja, jag ska självklart ringa och gratta henne, hoppas hon inte är allt för ledsen på mig....

Imorgon inleds också Trollhättans stolthet Fallens dagar, jag ser fram emot det som fasen måste jag säga! Det är fest hela helgen, som på söndag avslutas med Rix FM festival, där bla. Takida & Vincent spelar, hell yeah. Hahah

Nej, det enda jag gör nu är att försöka få tiden att gå så att Hell's kitchen kan börja snart, dock 1 tmme & 45 minuter kvar, kanske ska ta något att äta på så länge. Haha

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är lat :P Jag vet inte vart jag hamnar än.. men för att vara helt ärlig hoppas jag på umeå. Det hade varit kul att vara nära er, men vi kommer träffas ändå, och jag tror jag trivs bättre i en mindre stad. Iallafall pratat med en kille om att hyra in mig i deras lägenhet och han verkade sjukt bra. =) Puss på att du älskar skåne

2008-07-17 @ 23:49:18
URL: http://ljugformig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback