You look nice alright.

23 December 2008.

Är det bara jag som har ångest över att det är julafton imorgon?
Nej, tror inte det. Men herregud, jag mår inte bra av stressen!

Iallafall, skit i det.

Grattis på vår 1 ½ årsdag älskling.
Det har varit en underbar tid,
jag ser fram emot mycket mer med dig!


Jag vill även önska
Grattis på 77årsdagen
till min älskade
Farfar.


The best there is.


Idag är iallafall sista dagen på slussen, inatt har jag sovit, gott! Nu ska jag göra mig iordning,
sen ska jag ringa Ida :)

Lyssna på låten nedan, den är underbar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till alla :D iiihiii <3



Sov också gott i natt för en gångs skull ;D hihi.



PussÄÄ

2008-12-23 @ 08:27:14
URL: http://lindacrona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback