Tainted Love.

Sitter och lyssnar på massa gamla låtar, just nu Marilyn Mansons version utav Tainted Love, och jag kan bara inte låta bli att älska den, helt underbar är den. Den mannen är något sjukt speciellt alltså!





Vi satt och söng med till Soft Cells version utav Tainted Love i lördags men jag måste säga att Marilyn Mansons är sååå grymt mycket bättre.
Nu ska jag lyssna på honom lite efter att ha lyssnat på massa julmusik hela kvällen :D
Sitter och sjönger med till The Beautiful People nu, underbart! <3

Jag kommer ihåg för sisådär några år sedan när jag sprang omkring med kort kjol och trasiga strumpbyxor som upprörde hela örebro så lyssnade jag gärna på Marilyn Manson, och även ibland SlipKnoT, kanske borde lyssna igen. Haha det är roligt med sån nostalgi. Måste se efter om jag kan hitta en bild på min som liten och cool. Kanske borde färga håret som jag hade det förr..

Annars har dagen varit bra, druckit kaffe och te med tanya, frusit fötterna av mig tio gånger om ungefär. Nu ikväll köpte jag och jesper hem världens största familjepizza som var supergod!

Nu ska jag pussa lite på min WoWnörd till pojkvän <3

Kommentarer
Postat av: Louise

aah jag är rädd för marilyn!

2008-12-02 @ 22:46:05
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Linda

Marilyn Manson är underbar <3 som du !

2008-12-03 @ 14:19:22
URL: http://lindacrona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback