Sömnlöshet

Haha ja herremingud säger jag bara.

Klockan är 06.18 och jag har inte sovit än, okej att jag gick upp sent men iallafall, jag borde sovit något, men icke, så blir det inte, utan nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen så ska jag ringa Ida och dra iväg till näst sista dagen på slussen, kommer bli lite sorgligt ;)

Jaha, hur har jag spenderat natten då?

Fram till halv sex så satt jag och läste bloggen Heja Abbe som handlar om en liten kille som i sitt korta liv stött på många motgångar. Verkar spännande och jag ska skövla igenom lite mer innan jag drar om några timmar :)

Sen halv sex så ringde en viss Fredrik från Skåne och var på mobbninghumör ;) Haha. Ja herregud, han är rolig han, det bästa är att jag inte alltid förstår vad han säger, särkilt inte när jag är så trött som jag är, så då framstår jag som aningen sinnesförvirrad ;)
& så sa jag väl en rätt rolig sak, när jag klockan tio i sex fick ett sms, utbrister "Vem skickar sms vid denhär tiden egentligen?" & så hör jag min älskade jesper i bakgrunden muttra "Ska du säga som pratar i telefon!". & Det har han ju så rätt i, haha :D

Nej, nu får det nog bli duschen för mig.
Måste säga att det inte känns bra att fortfarande vara vaken när folk går upp till jobbet efter en natts sömn.

Note to self:
You suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback