Singing sweet home alabama...

...all summer long.


Ja, jag vet, jag har varit jätedålig på att blogga,
men jag har haft några dåliga dagar nu,
eller egentligen, två.

Igår och idag har inte varit några höjdare alls.
Hoppas att det bara är PMS som spökar eller något..


Nu sitter jag och har precis kommit upp ur badet, luktar Pink Grapefruit, som jesper med tycker luktar jordgubbe, min sötnos ;)
Och jag har fått en kit med nagelvård av mamma i julklapp som jag använde i badet för andra gången, tror mina naglar kan bli riktigt fina. La på ett överlack nu också så dom ska hålla sig fräscha.


Sipping whiskey out the bottle,
not thinking 'bout tomorrow.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååh, myssiiiigt :D Fixa naglar o bada, det ska jag nog göra idag ^^ efter att ha färgat håret :P hehe ^^

2008-12-30 @ 10:45:20
URL: http://lindacrona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback