Kväll med resetidningar och knäck i hela köket.

Haha ja herregud säger jag bara,
jag blev upptvingad (haha ;D kanske inte så extremt) ur sängen runt halv elva tiden när Ida ville att jag skulle komma hem till henne och umgås lite ;P

Så jag sprang ut till parkeringen där hon väntade i bilen, där var det en massa skvaller och jag är glad och hoppas att allt går hennes väg, det är hon verkligen värd, min sötnos :)

Sen så bestämde vi oss för att gå igenom dom resekataloger jag tog med mig och koka lite knäck. Och jag säger bara det,
även om vi har gjort knäck fyra gånger den senaste veckan så kan vi tydligen inte kolla på resor samtidigt, helvetet kokade ju över och det blev knäck över hela hennes spis! Haha ;D

Sen så när den väl hade kokat klart så skulle vi kladda lite till hade vi tänkt, det blev knäck på golvet, på diskbänken, på hela plåten där formarna inte var, haha. Som tur var så lyckades hon hålla sina vita jeans borta från knäcken. Helt otroligt nog ;D

När jag sen skulle få bort knäcken från golvet la jag mig på knä, det uppskattade katterna och snart hade jag tre nyfikna missar som publik, jag tror att knäck uppskattas av katter också ;)

Haha, ja, och som sagt så satt vi och kollade i resekataloger, vi har nämligen stora planer på att ta en resa till varmare breddgrader när sommaren och ledigheten kommer.
Det blir antagligen Tunisien eller Kroation, jag som inte alls är berest vet inte riktigt vilket som är bäst, men sol och uteliv ska finnas iallafall!


Kroatien                            Tunisien

 

Vår thailandsresa tar vi till om ett år ungefär, det kommer bli sjukt nice ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Knäckta av knäcken, haha :P

2008-12-21 @ 15:42:09
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback