Kent!

God morgon! ;D

Idag är jag på riktigt bra humör, vaknade upp med solen i ansiktet efter en riktigt skön natts sömn :) Att vädret snabbt ändrades till regn och moln gör inte mig så mycket för jag är bara glad om jag slipper gå ut just nu ;P

Sitter här och sjunger med till kent, insåg nyss hur länge sen det var jag lyssnade på dom ordentligt. Men jag mår alltid bra när dom är på högsta volym så att jag slipper höra min egen röst men ändå kan sjunga med, som det är på konsert ungefär. Kent har räddat mig så många gånger om, och det är kanske därför hm, vissa, tycker att jag är emo, hehe. Men som jag sa igår; jag var emo innan man kunde vara emo :)

Idag då? Tänkte lata mig ett litet tag till, bara njuta av Jockes underbara stämma. Sen ska vi iväg till mäklaren igen och så hoppas jag att vi får nycklarna till lägenheten idag också :D Så underbart det skulle vara. Då kan jag ju faktiskt lägga upp lite bilder här :)

Imorgon ska jag & Tanya ha en till tjejkväll, med vin o filmer och massa massa tjejsnack, det är vi bäst på! Är så glad att hon finns här så jag slipper vara helt ensam tjej. För jag lovar, bland dom män man umgås med i den här staden behöver man en annan tjej rätt så ofta. Haha, annars går man nog under. Jag förstår inte hur Tanya stått ut så länge som hon faktiskt har gjort, haha :D

Jag sköt en DJ sent igår

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah ja gud.. emo innan man kunde vara emo. Vilka grejer vi gått igenom tillsammans gumman! <3

2008-08-14 @ 17:43:19
URL: http://elinlemon.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag vill se bilder!!!

2008-08-16 @ 00:14:35
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback