Crowned & Project Runway

Kom nyss hem från Tanya, vi har haft en riktigt tjejkväll med Crowned final och två avsnitt at Project Runway, hur mysigt som helst. Hihi.

Vi var till mäklaren idag och skulle hämta kontaktet, men då hade dom skrivit fel, så vi gick tillbaka och så ska vi få det rätta imorgon när vi går dit igen, hoppas det blir bra ;D Sen är det dags att börja bestämma färger o så :) Hoppas det blir super! Kommer nog bli mest jag & Tanya som målar eftersom jesper o hans mamma är upptagna om dagarna. Så dom kommande veckorna kommer det nog bli väldigt mkt jobb. Men det gillar jag :)

Snart är det inflyttningsfest och då får jag äntligen träffa Elin! Som jag har väntat och längtat efter det. Hur länge har vi inte känt varandra liksom? Funnits vid varandras sida - för alltid.

Nu är det Sex and the city, borde väl försöka sova lite , men ja. vi får se när det blir ;P PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Men underbara duu! Gud vad jag har längtat också! Vi har alltid funnits vid varandras sidor, och kommer alltid göra! <3



Love you hun!

PUSS!



Snart ses vi, herreguuuud! <3

2008-08-13 @ 23:38:54
URL: http://elinlemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback