B-E-S-V-I-K-E-L-S-E!

Jag vet att det inte är första gången jag känner mig så förbannat sviken, men jag hoppas verkligen att det är den sista.
Aldrig kan du bara säga "Javisst kan jag göra det för dig, det betyder mycket för dig och jag älskar dig" Men nej, det är alltid något ivägen, jag blir bara så jävla trött på all skit du håller på med.

Visst att jag har så många andra runt omkring mig, men faktiskt bara en som dig, det känns så hemskt. Jag är så trött att jag bara vill försvinna under jorden.

Jag hade en mysig kväll med Tanya igår, tjejkväll med kinamat, vin och film. Meet the spartans var en rolig film, ärligt talat.


Jagorkarintehatråkigtlängre.hejdå

Kommentarer
Postat av: Camz

DEN ÄR SÅ JÄVLA KUL!



:D:D:D POSS

2008-08-17 @ 07:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback