9 Augusti

Idag är det 9 Augusti, vilket betyder att jag fyller år i morgon, och att mamma fyller år på måndag. Jag fyller 19, mycket att hurra över va? Haha, tror knappast det.

Men att det är den 9 Augusti betyder också att det var den 8 igår och då var jag inne i göteborg och träffade Camz & Emma, det var riktigt roligt och jag mår bra i deras sällskap, kan vara så himla naturlig. Underbart. Emma drar ut o seglar all världens väg om 19 dagar, men kommer hem i Oktober igen, och då får vi se till att ses, Frida kanske kan komma då också? :D Det skulle ju typ vara för bra för att vara sant liksom. Hihi.

Jag & Jesper har fått en lägenhet, kontraktet skriver vi i nästa vecka. Känns jättebra faktiskt. Vi ska måla och så innan vi flyttar in, och det gör vi den 1a september. :) Det är en tvåa på 58 kvm med en hyra vi mktmktmkt väl kan betala, så ni behöver inte oroa er.

Nu ska jag gå till ICA och köpa cola :) Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad roligt. :D då ska jag komma ner o hälsa på när ni är klara ^^ Hoppas allt går bra sen när ni ska måla o allt sånt där :D PussÄÄ

2008-08-10 @ 15:22:11
URL: http://lindacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback