Våren är här!

Ja, visst är det helt underbart? Våren har kommit till stan! Äntligen måste jag säga. När jag gick runt lite på stan runt tolv tiden så höll jag på att frysa ihjäl så jag ringde till morfar och såg efter om dom var hemma, det var dom och jag traskade hem till dom :) Väl där upptäckte jag att min mormor har en exakt kopia utav denna Chanelväska, utan Chanelmärket då ;)  
Jag skrek och hade mig men kunde inte på några villkor får med mig den hem, så nu planerar jag att göra inbrott hos dom en natt, haha.
Iallafall, senare så åkte morfar och hämtade min syster och när dom kom tillbaka så hade jag och mormor lagat mat, färsk makrill blev det, sååå gott, jag trodde jag skulle svimma om jag ska vara ärlig. Hihi.

Sen sprang jag upp på stan för att vara smakråd åt Matilda när hon skulle shoppa lite, hon hittade två supersnygga toppar! & jag köpte mig en hårklämma, haha. När vi satt ute i solen så såg jag Natta, Johnny och Nicklas kila förbi så då sprang jag ifrån Matilda och David, hängde med dem till Nordea och sen runt lite på stan :)

Jag måste säga att min dag har varit fin, gillar vädret liksom, men jag kommer antagligen drömma om mormors väska inatt! Ska vi ut i helgen så ska jag minsann fråga om jag kan få låna den ;D

PUSS.

och ja, jag är fortfarande chockad över hur många som läste min blogg föregående dagar, men önskar självklart att vissa stannar kvar och visar intresset liksom :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahaha du är ju för gooo! :D Kan verkligen se dig framför mig hur du ser ut som ett tjurigt litet barn pga väskan! Ahh!

2008-04-01 @ 18:44:19
URL: http://elinlemon.blogg.se
Postat av: Sara

Hahaha, jag vill se en bild på det där färgvirret!

2008-04-02 @ 11:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback