Unika besökare

Äntligen! Äntligen kan man komma in på sin blogg igen, satt hela dagen i söndags och igår och hade abstinensbesvär, haha! Både efter min egen blogg men också andras, det är ju det mesta jag brukar göra, läsa andras bloggar, men så blev det inte då.

Iallafall, nu när jag loggade in så kollade jag min statistik, igår hade jag 1719 unika besökare, whats the deal? :O Hur fasen kan det bli så? Men jag ska väl inte sörja antar jag, skoj!

Åkte hem från Trollhättan igår, och hör och häpna så fick jag åka gratis nu också, vet inte vad som hände med säfflebussen alltså, men jag har fått reda på att dom ska sluta köra örebro - uddevalla sträckan, vilket suger eftersom vi har tjänat massa pengar och tid på den. Johanna färgade mitt hår igår också, eller blonderade det, nu är det en salig blandning på alla möjliga och omöjliga färger, hett äre inte iallafall, men jag blir nog brun ikväll sen :)

Sitter och käkar banan, lagom försenad till skolan också, bussen går kvart i, hoppas jag inte missar den också ;P Hem till pappa ikväll, inte träffat dom på ett bra tag nu.

Bloggar nog senare igen ska ni se, PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Emma

Du var ju överst på listan av Senaste inläggen. Jag klickade på din blogg flera ggr på grund av det ;D haha

2008-04-01 @ 16:55:42
URL: http://eemmaa.blogg.se
Postat av: Elin

Jag vill se kort på när ditt hår är fäärgat!
Du kommer bli så fiin! :*

2008-04-01 @ 17:13:53
URL: http://elinlemon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback