Tjejkväll

Hallå där! Tänkte uppdatera en sista gång innan jag beger mig til sängen.

Var iväg till Siv idag alltså, det gick väl som det gick, ska tillbaka om två veckor igen. Sen efter det så träffade jag gabbi, som jag inte träffat på några veckor nu, och vi gick och mötte upp Anna som jag inte träffat på typ, tre år. Vi gickoch käkade på Sub City, jättemysigt och gott vare. Lätt värt!

Sen skulle Anna tillbaka till jobbet och det var ju tjejkväll på stan så jag o gabbi traskade omkring där, jag köpte mig några steps på h&m, gabbi shoppade ett linne och en skjorta, supersött båda två!

Min syster köpte en suuuperhet skinnjacka också, hon hade kollat in den ett tag nu, och iomed att det var tjejkväll på stan så var det 20 %, så 800 kr ist för 1000, vilket kap!

Efter att jag kom hem har jag inte gjort så mkt, pratat med min pälsk i telefon och diskuterat när han ska komma hit imorgon och lite sånt, nu ska jag dock gå och lägga mig i sängen med en bra bok (som jag inte kommer ihåg vad den heter) och vindruvor!

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback