Söta sms från storasyster

Jaha, vad har hänt i dag då? :)
Sov hos pappa natten till idag, det var helt okej, förutom att jag skulle ringa jesper inatt men det ville inte min telefon,
och när jag inte kan prata med honom inte jag lägger mig sover jag sällan bra, mysko, men så är det.
När väckarklockan ringde imorse ville jag bara gömma mig under kudden, dock tyckte solen, och även min lillasyster, annat. Solen lyste nämligen starkare än någonsin trots det sämsta vädret, och min syster stod vid mina fötter och skrev plötsligt till "AAAH!" i stället för att säga "Vakna amanda".  Haha, så söt hon är, och det visade sig ju vara effektivt, jag kom upp ;)

Skyndade mig iväg fem minuter sen, i regn/snö slasket, hem till Jocke, fick stå o vänta på honom länge, snodde förbi Pressbyrån på stationen och sen så begav vi oss till gamla KFUMhuset där vi har idrott, några killar ur andra klassen hade lektion och det gick väl ut på att träna konditionen, så vi gjorde armhävningar, situps, hoppade på en tjock matta, hoppade hopprep och sprang som galningar. Satan vad jobbigt det var måste jag säga, men det var skönt att göra något som känns, måste verkligen komma igång med mitt gymmande igen alltså!

Iallafall, efter idrotten så gick ett gäng till pressbyrån på järntorget, kände att jag var helt matt efter lektionen så jag var tvungen att ha kaffe. Haha, säger jag som aldrig förr druckit kaffe liksom! Jaja, sen gick vi på bussen och vad som hände i skolan är en historia i sig, slutade iallafall med ett besök på knuffen som peppade mig rätt så bra. Imorgon har jag lite saker att ta tag i, men det är bra, för det är för mig själv. Ingen annan. Och jag ska klara det här, det måste jag göra!

Iallafall, efter mitt besök på knuffen så gick jag omkring lite på stan och väntade på pappa så att vi kunde ta sällskap hem, och eftersom han var typ segast i världen så ringde jag runt till lite personer, bland annat till min storasyster som åkte hem till Sthlm efter att ha spenderat senaste 1½ veckan i örebro. Hon ville att jag skulle komma och hälsa på henne och så, och några minuter efter att vi lagt på så fick jag ett sms av henne där det stod:

"Jag tänkte så här, om jag råkar få med mig ditt fågelhalsband till sthlm har du en anledning att komma dit och kräva tillbaks det snart...;)"  Verkligen ett SMS som jag uppskattade! Så jag ska försöka åka dit när jag får mitt underhållsbidrag nästa gång, det är ju trots allt billigt att åka till sthlm härifrån.

Skulle ha träffat Jennie idag men hon och hennes vänner höll på med sitt projektarbete., så det får bli imorgon istället. Funderar även på om jag ska dra till rusta imorgon, har hört rykten om att dom har fått in ett parti Björn Axén hårprodukter för skamliga priser, måste ju se efter! Ska alltså försöka komma iväg och träna imorgon också, hoppas jag orkar! :D

Snart är det helg, bara två dagar kvar nu, åh, jag längtar efter min sötnos så att jag håller på att avlida. Min älskling <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback