Slö

Ja tjena vad slö jag känner mig just nu, såå trött att jag håller på att dö, helt sjukt :P Känner att jag skulle behöva ha lite kaffe eller något annat uppiggande innan jag åker, men tyvärr så hinns det inte med.
Inatt har jag haft en såndär natt när det inte känns som om jag har sovit något alls, utan efter 7 timmars sömn är jag fortfarande helt utmattad, inte roligt kan jag ju lova! Hörde inte att alarmet imorse, vet inte vad det beror på.

Jaja, Jesper åkte hem igår, jättetråkigt =( Saknar honom så fort våra händer släpper varann, det är så otroligt ensamt här utan honom. Jag känner mig alltmänt trött, seg och lättirriterad, så jag ska hem till pappa och sova där en eller två nätter nu istället, kan vara skönt med lite omväxling iallafall!

Jaja, bussen går om tio minuter, ska se om jag får tag på Jesper innan det, jag får ta och köpa mig en kaffe på stan sen! ;D Puss :*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback