Kärlek

Hej sötnosar.

Jag har inte orkat blogga på ett tag nu, vet inte varför, hade en otroligt bra dag igår, och idag har också varit jättehärlig!

Igår var vi lediga från skolan men ändå tog jag mig upp runt elva. Haha, tidigt för att vara mig när det är ledigt! Men ja, tog bussen in till stan där jag mötte upp Natta. Gick till P&C skor på träffunkt där jag hittade mina studentskor, underbara är dom! Åhja :D Men jag köpte dom inte utan bestämde mig för att leta vidare, aldrig köpa första bästa. ;P Gick till scorette - inget, nilson och åkes skor likaså.

Johnny kom och hämtade oss och vi drog ut till marieberg. Inga skor där heller. Hittade en väska, men köpte inget. ;P Natta hittade inte heller några skor, varken på marieberg, skopunkten eller skokanonen. Så det blev in till stan igen där jag la undan skorna på P&C, efter inrådan från mamma.

Idag så var jag hos min kurator, för sista gången. Hon tyckte jag mådde bra nu ;) Ringde mormor när jag insåg attj ag missat bussen till skolan, hon meddelade mig att hon precis bakat en drömtårta och att jag var hjärtligt välkommen på en fika på balkongen. Mycket trevligt måste jag säga! Ett litet tag senare mötte jag upp natta vid krämaren och vi tog oss en härlig promenad till skolan där jag var med på sista halvtimmen av Ljud & Ljus lektionen. Sen käk och efter det projektdokumentation, dock satt jag och julia ute i solen och njöt mest. På Religionen fick vi ta ställning till olika problemsituationer. Lagom jobbigt. xD

Efter skolan gick jag upp på stan, mötte mamma och gick till P&C och köpte skorna. Mötte syster och vi tog en fika på Bara Vara, otroligt gott var det! Jesper kom runt sju tiden och efter det har vi käkat och han skruvat i sär vår trasiga laptop ;P

Nu vill jag gosa med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback