Jag är segast i världen

Ibland glömmer jag bort att jag kanske borde blogga, haha. Sämst är jag! Minns inte ens vad det var jag skrev sist
(tjuvkollarlite...)
Okej, senast i onsdags alltså! :P

I torsdag var jag på stan med Natta som, hör och häpna!, hittade lite alternativ till studentskor, jag blev sååå lättad! Ni har inte hittat någon som är mer kräsen, jag lovar. Det är sjukt! :P När jag åkte hem fick jag sällskap med min finaste Sjöko, Tonia, på bussen. Min sötnos <33 Åkte hem, fick sova ett litet tag då migränen höll på att komma och jag skulle bort på kvällen.

Tog bussen till trädgårdsgatan runt kvart i fem, gick till KFUMhuset och träffade Bella där :) Vi stod och pratade ett litet tag och sen kom adde med bilen ;) Begav oss till Ica Maxi och köpte diverse mat. Sen så åkte vi hem till deras mysiga tvåa och var där hela kvällen, vi åt, pratade och hade det jättemysigt, tycker jag iallafall ;) Hehe, men det var en väldigt lyckad kväll! Kom hem runt halv tolv och då skulle jag packa min väska :P

Ifredags så var det skolan, fylld av söta människor men framför allt - migrän! Fyfan, det var _inte_ skoj! men men. runt kvar över fem åkte jag buss till trollhättan, eller egentligen till karlstad där jag bytte till tåg ;P

På kvällen var vi i en stuga utanför vänersborg med p1, p2 och tanja. Det var en jättejätterolig kväll, alkohol, striptease och poker. Haha, vad säger den blandningen? :P

Igår när vi vaknade runt halv två så var jag inte alls bakis, tack och lov! Vi körde förbi McDonalds på hemvägen och köpte lite mat, efter det sov vi och sen har vi inte gjort så mkt annat. Jag tänkte ta en promenad snart och sen hoppa in i duschen, får se om jag får med mig jesper, men jag tvivalr, för han ser lagom däckad ut :P haha min sötnos!

PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg:)

2008-04-28 @ 19:30:42
URL: http://styleby.blogg
Postat av: camz

mannddddyyy, upppdaaatera! :P

2008-05-04 @ 19:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback