Ännu en ny stilmall!

Haha, nu är min blogg helt rosa:D Så sött ;) Tänkte svara på lite frågor då jag veeerkligen inte pallar skriva något just nu, hoppas jag orkar senare, annars blir det imorgon :)


25 frågor om dig själv.

Röker du? - Nej, det gör jag icke.

Snusar du? - Haha, usch nej :D

Skolkar du? - Borde sluta med det va...

Gör du frukosten själv? - När jag väl äter frukost så :)

Har du suttit i rätten? - Tack och lov nej :)

Har du pussat någon av samma kön? -Ja, tänk för att jag har det!

Har du varit på strippklubb? - Inte vad jag vet.. xD

Vad gör du när du blöder näsblod? - Får antagligen världens panik xD

När grät du sist? - Idag...

Vem kan du prata om allt med? - Jesper, Siv

Har du solglasögon? - Tre par :)

skriv en mening på engelska: I love you

Vem pussade du senast? - Tintin

Vem kramade du senast? - Tintin

Vad är din högsta önskan just nu? Att skolan ska gå bra, att jag ska få ett förbannat jobb, och att vi ska hitta en jävla lägenhet ;P

Vad heter ditt hårspray du använder? - Klippotekets, men jag måste säga att jag gillar Got2B 2sexy mer :)

Vem gillar du? - En hel radda med folk ;)

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Svart med vitt mönster, svart kofta :)

Känner du någon som heter frittjoff? - Näe, men det är ballt ;D

Har du bärbar dator? - Nej, ingen egen men snor ofta Jespers <3

Är du blyg? - För vissa

Vad tänker du på just nu? - En massa olika saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback